Thursday 13 December 2012

So long 2012 :')

When life give you lemon , my name is not dave , this caption make no any sense , Microwave :B

Hello and what up what down peace peace kacang peas ~
esok dah pergi beli barang2 sekolah . rase mcm terlalu awal lah
tapi aku dgr cerita , razib dah letak jawatan , so thun dpn pengetua baru lah yer ?
wahh mesti rindu mutiara kata beliau yg legit tuh .

Ingatlah orang2 yang anda sayang . pakai helmet walau dimana pun ada berada okeyh ?! dgr x ni cibai ? 
ouh yes . aku skrg sedang upload gmbr2 yg byk bagi kenangan time 2012 ni
okeyh , dlm gmbr ni mmg aku kurus . tpi skrg ni aku dah berisi sket okeyhh
tapi pipi aku tumbuh jerawat . jerawat 1st dlm 2012 . mesti korang x caye kan ?
tapi itu lah hakikatnyaa .

Sweet kan ? HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA  . aku rase nk muntah bila tgk balik . seriosly WTF ?!!
sori lah mie aku upload ni hahahaahahaha
tapii aku x dpt tahan sbb aku tgh x leh benti gelak hahahahahaha
kau x rindu cikgu fatimazuryn ke ? :(

4 jejaka idaman Hibiscus membuat mesyuarat tangga .
HAAAAAA aku x percaya thun dpn last sekolah
weyh korang , antara empat2 tuh sape paling hensem ?
jawab dlm hati je keyh . sbb aku tau jawapan eah
lalalalala *perasan*
Yeah ni time last sekolah 
miss u guys much 
Tgk lah aku ngan zana . sweet kan ? mel smpai muntah tgk aku dgn dia hahahahahahaha

Good Friend never let you do stupid thing . . . . alone . they will join you .
ini time sambut bufday Ikmal and Azrin . yeahh mmg riuh gila
kitorg tepu otak tau time tuh
kitorg nk makan kek tapi pinggan xde
so aku pg lah mintak pinggan , die bagi aku tisu ? 
what the AhAhAhAh
untuk lap berak lepas lerrrr

lihat lah keadaan aku yg kadang2 pun malas nk urus kan penampilan haha
kadang2 tuh keadaan malas teramat lah tggi weyh . seriouss
kadang2 nk gosok bibir pun malas hahaha
yes mate aku mmg bengkak . biarlah aku sorang je tau ape punca eah xD

Ini kitorg dgn cikgu Fatimazuryn . die tersangat lah baikk . cikgu pratical kitorg
tapi aku igt lagi time die mula2 baik kelas kitorg
teruk gila weyh kne buli . smpai menangis dia
tau2 jelah bila aku ngan fahmie and hanafie bergabung
mmg teruk punyer kene hahaha
pastuh kitorg bertiga berlari pecut kejar cikgu pastuh ramai2 mintak maaf 
fuhh , gila lah mcm filem cinta weyh hahaha
Ehem , ni bukan someone yer ni classmate . aku upload sbb aku hensem dlm gmbr ni tuh je hahaha

byk lagi kenangan yg ada time 2012 ni
yg pahit aku x nk citer 
sgguh lah mengecewakan
smpai skrg aku x sangka akan jadi mcm ni
goodbye :)

PERHATIAN !!