Wednesday 29 August 2012

Melancholy manik .

Assalamualaikum and wussup meng ! rajin plak aku update blog kekirian ini . huh ? apa kekirian ? haha selalu org guna kebelakangan ini , so guna lah kekirian plak , nmpk permainan dia ? korang2 , harini kan aku dpt hadiah coklat cudberry form hatikah jeff , thanks weyhh , susah2 kan kau je anta jauh2 , terharu aku weyhh , smpai rase mcm nak je aku buat gangnam style kt situ , tapi ade cikgu lakk .

harini kali pertama weyh time kimia aku duk dpn , haha lgsung x bercakap aku . meja dpn semua budak2 pndai , cakap pun ckp hal akademik je , leh mati aku lau duduk ngan diorg hari . smpai hati diorg tinggal kan aku sorang2 kt blkg , terpaksa pindah dpn T.T

pastuh kan time teacher syarifah kan , azim bengong weyhh . teacher suruh die bace paragraph tuh , die bace lah . ayat sbnr nyer die mcm ni '' Come to me boy '' , tapi die bace '' come to me body '' . yang pelik nyer die ulang kesalahan tuh 3 kali weyh , baru die perasan itu boy , bukan body . teacher dah geleng pale dah . teruk2 , '' this is hibiscus ?!! oh my godd !! '' die slalu ckp mcm tuh , sbb kitorg makin merosot kowt , tgk lah masing2 enjoy je lebih .

time koko ade latihan kebakaran , pastuh die ckp ade satu cikgu ilang , dlm kepala berimaginasi lah yang cikgu tuh terperangkap dlm toilet time melabur , pastuh die malu nk dtg padang sbb sluar die dah terbakar . xkn nk dtg padang2 dgn spendar je plak kan , haha aku pun x tau kenapa aku fikir mcm tuh . pastuh time tuh jugak ade budak ckp '' Panas lah weyhh '' , dalam otak aku automatik fikir '' Kalau panas , bukak lah semua baju tuh '' . aku x tau kenapa otak aku arini , mcm terlebih kotor je ? entah lahh selalu nye x mcm ni pun = =

arini aku ade maki awek org , sbb die hancur kan kawan aku , haha , siot je perempuan ni ,mcm haremmm . x layak coup ngan kawan aku lahh haishh , nasib aku ckp baik2 sket je tadi , kalau di ikot kn nk je aku mencarot byk2 . aku dah lame perhati kan kau ni . Dulu dah lah kau carik gado ngan adik aku , time tuh aku sabar je =.=

aku da start lah perangai buruk aku . aku da start berasap . aku sbnr nyer xnk lgsung pegang bnde alah tuh , tapi aku dah lame tahan perasaan tension aku ni , so smlm aku isap lah sbtang . tuh je cara aku nk lupa kan semua bnde yg buat aku sakit hati weyh . okeyh arh bye :)

PERHATIAN !!